Sunday, January 3, 2010




saya tersentuh dengar lagu ni.
at least someone terfikir nak wat lirik dia..
coz someone ingt when we let go..
we dun want them.. tp padahal diri kat cni
penuh dengan harapan... and perasaan tu xpnah berubah
but they think we dont need them.. which on the otherhand they no longer need us =')

"hakikatnya hati kecilku masih menyinta"

owhohoho derita? of course.... so touched.

kalau hati saya hurt.. saya akan ngs...
saya try jugak xngs.. tp it wont let go
mcm terstuck kat throat ni..
and i can do nothing....:')
people.. judging me in other way
when they didnt really know wut happened
apa yg saya try wat for this happiness..
dia xpnah tau.. how saya bertahan utk semua ni..
and saya rasa saya bangga sbb saya kuat utk bertahan
dengan semua ni... bila org lain tny " how lian? cukupla"
u wont understand.. why i'm still here...
susah nak dilupakan.. tp at least saya try
xnak keraskan hati saya mcm dlu..
he teach me lots till today...
but the other side are judging me without knowing anything
saya dituduh, 'diajar', ntahlah...
at last saya mengharap someone akan faham
ape yg saya rasa.. apekan daya..
bukan saya utk memaksa sesiapa
menyebelahi saya ats dasar saya priority bg dia
even saya tak tau saya ada kat mana dalam kamus hidup dia
saya nak cr page pn jmp kat dictionary life die
saya xtau.. saya cuma sediakan tiap page dictionary
hidup saya utk dia....:')
tp.. dia xkan faham... saya relakan...
terdetik kat hati.. sapa saya pada dia...
bila yg baik dan sempurna pada yg lain tp bukan saya?
owh itu priority.. saya sedarkan diri saya..
"jgn mcm tu liyana" hati terpujuk, tp terluka
mcm mana saya nak baik? :')
biarlah.. azam thn ni "REDHA" ...
i'll kept on my own.. biarla saya je yg tau
apa dalam hati....




saya cemburu dengan kebahagiaan org lain :')
tp saya happy utk diorg..
kalau inilah dugaan tuhan.. saya bersykur...









i will smile to wuteva it is...
this is the year =') and i have to..='}




"the hardest thing in life is the things that u kept it in silence" - liyana

No comments: